martes, 14 de diciembre de 2010

Alex Trochut


Va néixer el 1981 a Barcelona. Va estudiar disseny gràfic a Elisava, i va començar a treballar com a il.lustrador i dissenyador freelance el 2007. Les il lustracions, dissenys i tipografies d'Alex prenen la noció moderna del minimalisme i l'adapta al seu estil. Su filosofía de trabajo es "Más es más". La seva filosofia de treball és "Més és més". Trochut está impulsado por un deseo de constante evolución que puede ser visto en su cuerpo de trabajo ecléctico. Conocido por su exquisita técnica y los diseños tipo de creaciones, los atributos especiales de su relación con la tipografía vienen de su abuelo Joan Trochut - tipógrafo y creador de un sistema modular y de ornamento tipográfico construido en los años 40. Trochut està impulsat per un desig de constant evolució que pot ser vist en el seu cos de treball eclèctic. Conegut per la seva exquisida tècnica i els dissenys tipus de creacions, els atributs especials de la seva relació amb la tipografia vénen del seu avi Joan Trochut - tipògraf i creador d'un sistema modular i d'ornament tipogràfic construït als anys 40. Algunos de sus clientes son Nike, The Rolling Stones, Nixon, British Airways, Coca-Cola, The Guardian, Non-Format, Wieden+Kennedy, Saatchi & Saatchi, BBH, Fallon y Beautiful Decay. Alguns dels seus clients són Nike, The Rolling Stones, Nixon, British Airways, Coca-Cola, The Guardian, Non-Format, Wieden + Kennedy, Saatchi & Saatchi, BBH, Fallon i Beautiful Decay.

Avui en dia, Trochut no creu en els límits entre art i disseny i es maneja amb soltesa en dos terrenys aparentment diferents: tipografia i il lustració. Tampoco cree en los límites geográficos y trabaja, desde su pequeño estudio barcelonés, para clientes de todo el mundo. Tampoc creu en els límits geogràfics i treballa, des del seu petit estudi barceloní, per a clients de tot el món. No tiene complejos. No té complexos. Se ha criado en un mundo de nuevas tecnologías y sabe sacarle partido a los aspectos positivos de la globalización. Está “entre” y esa es, quizá, una de las cualidades que lo hacen especial y que lo han convertido, en tan sólo unos meses, en un nombre que se repite en blogs y publicaciones online y al que se acercan agencias tan prestigiosas como Ogilvy, Wieden + Kennedy, BBH UK y Villarrosas, estudios reconocidos como Non Format, Zip Design o Brand New School y grandes clientes entre los que puede citarse a Nike, Coca-Cola, Channel 4, The Economics, The Guardian, Ecko Entreprises o Rolling Stones. Con una metodología tan similar a la de otros diseñadores e ilustradores, ha desarrollado, sin embargo y sin buscarlo conscientemente, un estilo propio. S'ha criat en un món de noves tecnologies i sap treure partit als aspectes positius de la globalització. Està "entre" i aquesta és, potser, una de les qualitats que el fan especial i que l'han convertit, en tan sols uns mesos , en un nom que es repeteix en blocs i publicacions en línia i al que s'acosten agències tan prestigioses com Ogilvy, Wieden + Kennedy, BBH UK i Villarrosas, estudis reconeguts com Non Format, Zip Design o Brand New School i grans clients entre els quals pot citar-se a Nike, Coca-Cola, Channel 4, The Economics, The Guardian, Ecko Entreprises o Rolling Stones. Amb una metodologia tan semblant a la d'altres dissenyadors i il.lustradors, ha desenvolupat, no obstant això i sense buscar conscientment, un estil propi . Cuando se le pregunta por su especialidad, contesta que le gusta sentirse diseñador gráfico y confiesa que sus dos medios preferidos son la ilustración y la tipografía pero que no está cerrado a nada. Quan se li pregunta per la seva especialitat, contesta que li agrada sentir dissenyador gràfic i confessa que els seus dos mitjans preferits són la il lustració i la tipografia però que no està tancat a res.

No hay comentarios:

Publicar un comentario